(ale pozor, abyste nečekali všichni Mrkající)
4) Zhodnotíte spolupráci

Kdo se o projekt stará?

8. ledna 2012 v 18:59 |  Správcovo
Seznamte se správci projektu:

Daletth
Psaní se věnuji aktivně již několik let. Dobrovolně se přiznávám, že mám ráda fantasy, takže i ve svých příbězích pracuji především s tímto žánrem. Jelikož se právě musím věnovat své bakalářské práci a dokončování studia na vysoké škole, dostává se mi v poslední době méně času na psaní, než by se mi líbilo. Snažím se být i přesto na poli literatury aktivní a alespoň hodnotím rozličná dílka na internetu či povídky, které mi někdo pošle ke zkritizování.

Kromě toho, že se sama účastním pravidelně soutěží, stála jsem již několikrát i na straně porotců. Naposledy v právě probíhající soutěži "O Dračí řád", kterou pořádá magazín MFantasy - tam mě můžete najít taktéž v pozici jednoho z redaktorů - píšu recenze a nějaké ty články o psaní (ráda se účastním všelijakých literárních workshopů a přednášek). Něco z mé tvorby můžete nalézt na mých autorských stránkách.

KatyRZ
Jsem maminka, manželka, asistentka a snílek. Čtenářka jsem dobrých osmnáct let, a když jsem se právě nevěnovala povinné literatuře, nejvíce mých sympatií patřilo fantastice a romantice.

Psaní jsem se věnovala, už v "nácti". Byla jsem součástí redakce školního časopisu. Několik článků mi vyšlo v Deníku Jablonecka a velkou slávou bylo třetí místo v jablonecké literární soutěži Múza (kategorie publicistika).

Až na mateřské dovolené jsem se k psaní vrátila. Články a recenze knih publikuji na portále Chytrá Žena a samozřejmě na svém blogu Dost času na lásku. Pro své dcerky jsem napsala pohádku a vyzkoušela si jaké to je shánět ilustrátora, sázet knihu, jednat s tiskárnou… Oficiální vydání pohádky je nyní v jednání s nakladatelstvím. V pc na další úpravy čeká také fantasy román. Loni jsem se prvně účastnila povídkových soutěží. Jedna z mých prací se probojovala do finále literární soutěže Vidoucí. Mé erotické povídky můžete najít na portále Doma.cz. Škoda jen, že mateřská už je pryč a času na psaní je méně.

Temnářka
Jsem studentka vysoké školy, autorka i čtenářka žánru fantasy a adminka Cesty do Podmoří, kde kromě svých podmořáren a nepodmořáren, publikuji i články o psaní, blogování a literatuře.

V září mi vyšla v nakladatelství Krigl Hladová přání, dále jsem publikovala dvě knížky na vlastní náklady (Dnes se neproměňuj, Branou snů), moje povídky se objevily ve sbornících Žoldnéři fantazie (Kdo se bojí mauší) a Kočas (Zlomený hřeben královny noci), poezii najdete ve sbírkách nakladatelství Epika (Vyznání lásky, Obrazy, Sborník Epiky 2010, Textík).

Působila jsem či působím v redakcích webzinů Topzine a Mfantasy, dvakrát jsem porotcovala v literární soutěži webu Fangtasia.cz a poslední dva roky působím v Autorském klubu blog.cz. Četbě amatérských povídek se věnuji už několik let, přelouskala jsem jich za tu dobu stovky. Všichni postižení přežili a to relativně ve zdraví. Pravda, několika zhrzeným autorům, kteří zapomněli na pravidla slušného chování, jsem ukousala prsty, ale považte - když se kácí les, lítají třísky.

Jsem příležitostný pisálek, který si bohužel v poslední době na psaní nemůže najít moc času. (Podobně jako Daletth mi příprava bakalářské práce nedává příliš mnoho prostoru k manévrování) Když už ale něco sesmolím, jedná se většinou o prózu. Povídky často stylizuji do psychologické roviny, takže pokud někomu takové téma vyhovuje, šup na můj blog. (Někdy ovšem u mě narazíte i na poezii, ale to je spíše záležitost odpočinková)

S povídkami (a vlastně i básničkami) se mi podařilo uspět v několika soutěžích. Mimo jiné první místa Máchovou stopou a Talent ze šuplíku. Co z toho plyne? Nestyďte se publikovat svoje díla. Nikdy jsem si neříkal, že bych měl moc šancí, ale když jsem to opravdu zkusil, byl jsem příjemně překvapen. Takže se nebojte nechat kritizovat, šance na úspěch je vždycky.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.